Translate

Om Kærlighed til en pige/drenge Blog

Velkommen til min Kærlighed til en pige/drenge bloggen.

Her kan I læse lidt hvad man kan skrive til sin kæreste eller til en pige/dreng man rigtige godt kan lide og se hvad for nogle billeder nogle piger/kvinder rigtig godt kan lide og hvad for nogle kærligheds digte og digte de kan lide og maget meger

Dette er Kærlighed til en pige/drenge personlige blog. Indholdet må ikke kopieres uden tilladelse og/eller uden kildeangivelse.

håber I vil nyde jer´s besøg her på min blog.

Jeg lavet denne her blog fordi min kæreste sagde det vil være så sødt hvis jeg lavet en blog om hen man så tænkte jeg lige hvorfor ikke bare lave en blog som hedder Kærlighed til en pige/drenge og måske er der noget her på min blog som I kan bruge til en pige/dreng som du kan lide eller din kæreste eller din forlovet eller din kone


Bare så i ved det på forhånd jeg er ikke single. jeg har verdens bedste kæreste og jeg giver squ aldrig slip på hen så GLEM DET

Min kærlighed til min pige

Min kærlighed til min pige

tirsdag den 28. juni 2011

15. Ting man kan lave når ens kæreste/forlovet/kone/mand er ude og rejse

1. Man kan lave nogle søde billeder til ham/hen.
2. Man kan skrive en kærligheds sang til hen/ham.
3. Man kan skrive et sødt digt hvad man føler for hen/ham.
4. Man kan tag et billede af hen/ham og dig og skrive noget sødt på det.
5. Man kan lave noget sødt til hen/ham.
6. Man kan lave en lille/stor video med sig selv hvor man siger jeg elsker dig og jeg savner dig virkelige maget og det er virkelige hårdt at se dig tag ud og rejse eller sige Dag 1. Hvor jeg sgu savner dig virkelige maget skat og jeg elsker dig og sådan kan du lave en lille/stor video lige ind til den dag du ved hun/ham kommer hjem.
7. Man kan lavet et stort billede af hen/ham og dig som man kan har op og hænge på væggen.
8. Man kan købe en lille/stor gave til hen/ham.
9. Man kan lave en lille/stor gave til hen/ham.
10. Man kan lave noget som man ved hun/ham bliver virkelige glade for.
11. Man kan købe nye ting som man ved hun/ham godt vil har og bruge.
12. Man kan købe nye møbler man ved hun/ham også godt vil har i hjemmet.
13. Man kan købe 1-5. kæledyr som man ved hun/ham godt kan lide.
14. Man kan Hente/købe noget nyt musik som man ved hun/ham godt kan lide at hører
15. Man kan holde en lille/stor fest for hen/ham eller lave en romantisk middag med dig & hen/ham.

Ingen kommentarer: