Translate

Om Kærlighed til en pige/drenge Blog

Velkommen til min Kærlighed til en pige/drenge bloggen.

Her kan I læse lidt hvad man kan skrive til sin kæreste eller til en pige/dreng man rigtige godt kan lide og se hvad for nogle billeder nogle piger/kvinder rigtig godt kan lide og hvad for nogle kærligheds digte og digte de kan lide og maget meger

Dette er Kærlighed til en pige/drenge personlige blog. Indholdet må ikke kopieres uden tilladelse og/eller uden kildeangivelse.

håber I vil nyde jer´s besøg her på min blog.

Jeg lavet denne her blog fordi min kæreste sagde det vil være så sødt hvis jeg lavet en blog om hen man så tænkte jeg lige hvorfor ikke bare lave en blog som hedder Kærlighed til en pige/drenge og måske er der noget her på min blog som I kan bruge til en pige/dreng som du kan lide eller din kæreste eller din forlovet eller din kone


Bare så i ved det på forhånd jeg er ikke single. jeg har verdens bedste kæreste og jeg giver squ aldrig slip på hen så GLEM DET

Min kærlighed til min pige

Min kærlighed til min pige

søndag den 26. juni 2011

Nogle piger/kvinder godt kan lide


Nogle piger/kvinder godt kan lide at fyrene har lavet noget til dem som et billedet eller skrevet noget sødt til dem eller lave en lille video med nogen billeder som beskriver hvordan de er og så med lidt kærligheds musik til eller en sang som handler om kærlighed til

Ingen kommentarer: